دلم گرفته....


مرگ

زندگی

 

بـــــــازم دلـــــم گرفته تو این نم نم بارونـــــــــــ
......... ............... ................. چشام خیــــــره به نــــــــور چراغ تو خیابـونـــ
خاطراتــــــــــ گذشته منو میکشـــــه آروم
..... ............................ ..... چــــــه حالی دارم امشبــــــ به یـــــاد تو زیر بارونـــــــ




نظرات شما عزیزان:

AmIr
ساعت23:47---6 آذر 1391
گلم من به خاطر اینکه میرم سرکار و روزمو تو کار تموم میکنم شبم که باید زود بخوابم که صبح بتونم از خواب بلند شم نمیتونم زیاد بیام نت شبا ی نیم ساعتی میام اگه مایل باشی تو نظر خصوصی بهم بگو تا بیام شمارمو بدم تا بتونیم راحت تر بحرفیم باشه ؟ ؟ ؟ ؟ ؟ ؟ ؟

AmIr
ساعت22:52---6 آذر 1391
گلم من بچه تبریزم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در دو شنبه 22 آبان 1391برچسب:,| ساعت 10:37 بعد از ظهر| توسط نازنین| |


قالب وبلاگ : فقط بهاربيست



الکترواسموک - آژانس مسافرتی - گویا آی تی - تک تمپ - گرافیک - وبلاگ